Laat alle berichten van een gebruiker zien
Beste forum gebruikers, Het Spanjeforum.org is op veler verzoek veranderd in een forum met inlog. Graag zien wij nu uw berichten verschijnen. Dus aarzel niet en plaats uw berichten.
Met uw Spanjeforum.org account kunt u: 1) Uw kunt berichten en reacties plaatsen. 2) Uw eigen berichten na plaatsing weer kunnen aanpassen. 3) Uitgebreide zoekfunctie. 4) Uw eigen profiel aanpassen. 5) Uw Email adres zichtbaar maken of onzichtbaar houden voor andere forum leden. 6) Mogelijkheid om handtekening te maken voor plaatsing onder al uw berichten. 7) Privé berichten sturen naar andere leden, zonder dat uw Email adres bekent wordt. Deze privé berichten worden opgeslagen op uw account van Spanjeforum.org.
N.I.E. certificaat - 12 jaren geleden
In December 2013 bekwamen we een N.I.E. met als doel een huis te kopen in Spanje. Dit hebben we ondertussen gedaan. Het document dat we kregen vermelde onderaan dat dit certificaat 3 maand geldig was. Dit is dus nu verlopen. Het N.I.E. nummer wordt ons regelmatig gevraagd. Ook voor een verzekering aan te gaan, zelfs door de loodgieter wanneer hij een herstelling kwam doen. Moeten wij een verlengidoor bsmeyers - Spanjeforum.org |
||||