Gezocht 55+ers met eigen inkomen voor woongroep en B&B in Spanje
Gepost door Hari 
Gezocht 55+ers met eigen inkomen voor woongroep en B&B in Spanje
02 september 2014 21:31
Hallo,

Ik ben op zooek naar mensen die er genoeg van hebben om (alleen) thuis te zitten en toe zijn aan een nieuwe uitdaging.

Het plan is om een groep samen te stellen die gezamelijk een B&B willen runnen, dus oa.mensen die sociaal, gezellig en vooral niet overal moeilijk over doen.

Als groep is het niet mogelijk om een hypotheek te krijgen, dus een investering is noodzakelijk.
Hierbij denk ik aan 30 a 40.000 Euro.

Hoe meer deelnemers des te lager de investering.

De bedoeling is een groot huis/finca met ruimte voor iedereen en daarnaast appartementen/kamers voor de verhuur, met zwembad natuurlijk.

Spreekt dit je/jullie aan, bel mij dan voor aanvullende informatie:

0224227834

Groetjes, Anne
Re: Gezocht 55+ers met eigen inkomen voor woongroep en B&B in Spanje
04 september 2014 22:43
Machtig idee !

En elk van die personen moet dan soc.bijdragen betalen in Spanje (minimum 250 euro per maand)
dan wil ik eens weten wat de vraagprijs voor een kamer moet zijn als jullie nog winst willen maken .
Re: Gezocht 55+ers met eigen inkomen voor woongroep en B&B in Spanje
05 september 2014 06:46
Hoi Lucky

Mooi te lezen dat je het een machtig idee vindt, maar wat bedoel je met soc.bijdragen? het zorgstelsel misschien?
Hoor het graag van je.
We zijn nog vanalles aan het uitzoeken natuurlijk en tips, raad en wijsheid is altijd welkom.
Re: Gezocht 55+ers met eigen inkomen voor woongroep en B&B in Spanje
05 september 2014 17:25
Ik bedoel seguridad social , bijdragen voor de ziekteverzekering en voor het pensioen (voor later) .
die maandelijkse kosten moeten per echtpaar of per alleenstaande persoon betaald worden .
Want als uitbater(s) van een B en B ben je zelfstandige , autonomo dus .

Kijk hier maar ens wat je rechten en plichten zijn






1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/09/2014 22:42 door lucky. (bekijk wijzigingen)
Re: Gezocht 55+ers met eigen inkomen voor woongroep en B&B in Spanje
06 september 2014 06:55
Bedankt Lucky.....gaan we zeker doen.

Groetjes en fijn weekend
Re: Gezocht 55+ers met eigen inkomen voor woongroep en B&B in Spanje
07 september 2014 16:44
Deze info kan misschien van pas komen :
Het beginnen van een zaak in Spanje door een Europese resident

kan je

evenals deze
Vaak werkt u met één of meer partners. Gimbrère International Advocaten zoekt voor u uit welke rechtsvorm het beste past bij uw wensen. Tevens helpen we u om de samenwerking in een maatschaps- of vof-contract vast te leggen. Ook bij besloten vennootschappen adviseren wij u over nadere afspraken tussen aandeelhouders. Maar ook hoe u deze afspraken moet vastleggen in een aandeelhoudersovereenkomst.


of deze




1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2014 16:49 door lucky. (bekijk wijzigingen)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen