Bouwgrond te koop en bouwbegeleiding
Gepost door Hendrik Jan Staal 
Bouwgrond te koop en bouwbegeleiding
11 januari 2014 00:03
Ik verkoop twee percelen bouwgrond van ongeveer 600 m2 ieder. Gelegen op 15 kilometer van het middellandse zeestrand in een landelijk gebied op 3 kilometer van het stadje Cuevas del Almanzora in de provincie Almería, de regio met het zachtste klimaat in Spanje.
Volgens de bouwvoorschriften mag er een huis van maximaal twee verdiepingen worden gebouwd op 250 m2, dus op beide percelen mogen twee huizen worden gebouwd.
Ik bied begeleiding bij het regelen van de benodigde vergunningen. Een houten huis van Fins grenen 62 m2 woonoppervlak kan al worden gebouwd voor minder dan € 40.000, compleet met vergunningskosten, bodemonderzoek, architect, sceptic tank, aansluiting electriciteit en water. Geheel naar eigen wens in te delen. Uiteraard zijn er ook grotere typen mogelijk, voorbeelden in de buurt te bezichtigen. Ook hierin kan ik bemiddelen.
Een stenen huis kost ongeveer €600 per m2.
Ik woon al meer dan 10 jaar in de regio, spreek Spaans en ken betrouwbare aannemers en administrateurs. De grondprijs bedraagt €60 per m2. Daar zijn de kosten voor begeleiding en bemiddeling bij inbegrepen.
Meer informatie over de regio, de ligging en voorzieningen vindt U op onze [website].
Contact: 00 34 627637355
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen