Telefoneren in Spanje met buitenlands netnummer
Gepost door Spectator 
Telefoneren in Spanje met buitenlands netnummer
01 februari 2010 22:54
Goede middag,

Sedert gisteren heb ik via handtoestel een B telefoonnummer in Spanje.
De kinderen kunnen nu via een lokaal Belgisch gesprek toch met ons bellen, en vice versa natuurlijk ook.
Niettegenstaande ik maar een internetverbinding heb van 500 Kb snelheid (ben geen zware gebruiker) werkt dit prima en is de geluidskwaliteit ongelofelijk en zonder onderbrekingen.
De eerse zes maanden heb ik 150 minuten gratis bellen naar vaste toestellen, voor gesprekken naar GSM betaal ik 0,130 per minuut. Na deze zes maand maanden kost het 4,99 per maand met dezelfde dienstverlening. Eenvoudig te installeren met een bijgeleverde CD en tweemaal hard vloeken.
Ik weet niet of links hier mogen, dus mail mij en stuur je de link door.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/02/2010 18:33 door Spectator. (bekijk wijzigingen)
Re: Telefoneren in Spanje met buitenlands netnummer
02 februari 2010 01:17
Mag ik vragen hoe je aan zo'n nummer komt en wat voor technische vereisten er bij om de hoek komen kijken?
Re: Telefoneren in Spanje met buitenlands netnummer
02 februari 2010 02:22
Het paketje met alles erop en eraan heeft mij 80 € gekost.

Blijkbaar is de fout verholpen en kan er nu vlot berichten gepost worden.



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/02/2010 23:21 door Spectator. (bekijk wijzigingen)
Re: Telefoneren in Spanje met buitenlands netnummer
02 februari 2010 21:41
Hierbij mijn excuses aan Spectator,

Het leek dat Spectator zijn berichten een beetje vreemd afsloot, maar dat kwam door een foute instelling in de Spanjeforum.org. Als er een van deze letters € ë ü ö é á ó ú ñ werd gebruikt, dan werd het bericht niet verder opgeslagen. Maar zoals u nu kunt zien werkt het nu wel.

Moderator



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/02/2010 21:42 door Moderator. (bekijk wijzigingen)
Re: Telefoneren in Spanje met buitenlands netnummer
03 februari 2010 07:00
Hallo Spectator,

Het is toegestaan om website links te plaatsen.
Als u ze laat beginnen met http://www dan zijn deze aanklikbaar.


Moderator
Re: Telefoneren in Spanje met buitenlands netnummer
03 februari 2010 18:43
Zie hieronder de bewuste link :

Re: Telefoneren in Spanje met buitenlands netnummer
13 maart 2010 07:46
Een Nederlands of een Belgisch telefoonnummer kost 30 euro per jaar, een Spaans nummer kost iets meer per jaar, als je allebei bij de zelfde provider bent kan je net zolang gratis met elkaar bellen als je wilt.
Kijk maar eens op www.digitalproductsspain.com of stuur mij persoonlijk een email.

Johan Hondón de los Frailes.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen