Carnaval in Spanje?
Gepost door Pieter 
Carnaval in Spanje?
06 februari 2010 00:58
Wordt hier in Spanje met carnaval nog iets georganiseerd?
Zoja, waar?
Re: Carnaval in Spanje?
06 februari 2010 03:37
13 februari 2010. Groot karnevalsfeest in de nederlandse Bar El Papagayo in het oude centrum van Benidorm. Bobby
Re: Carnaval in Spanje?
07 februari 2010 01:18
Ik dacht dat hij bedoelde Carnaval in Spanje, maar bedoelde hij Nederlandse Carnaval in Spanje of Zuid-Nederlandse Carnaval, of Friese Carnaval, want das wel héééél wat anders! Fleices Fiestas!spinning smiley sticking its tongue outsmileys with beer
Re: Carnaval in Spanje?
07 februari 2010 01:38
winking smiley Hallo Rinconero,

Friese carnaval?? hoe gaat dat?
Re: Carnaval in Spanje?
07 februari 2010 02:20
Ik vroeg me slechts af wat voor soort Carnaval je bedoelde, ik gokte ook maar een eind weg. Tegenwoordig denken ze in heel Nederland dat ze ook Carnaval kunnen vieren. Ik heb ook geen idee waar of jij woont, vandaar. Ik zelf kom van oorsprong uit Brabant, waar ze op vele plaatsen fantastisch carnavallen.
In Málaga is nu gedurende veertien dagen carnaval. Je moet maar eens Googelen naar Diario Sur of Málaga Hoy (kranten). Programmagevens te over, optochten, en de laatste dag begrafenis van de Bouqerón. Nogmaals Felices Fiestas! smileys with beer



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/02/2010 02:21 door Rinconero. (bekijk wijzigingen)
Re: Carnaval in Spanje?
07 februari 2010 02:31
Nog ff voor Prins Pieter dun Urste:

7 feb. 18.30 uur Grote Carnavalsoptocht Jardines de Picasso - Plaza de la Merced.
12 feb. 21.oo groot straatcarnaval Calle Larios
23.00 Dragqueen-wedstrijd
13 feb. 20.00 Batalla de Flores, Alameda Principal
23.00 Verkleedwedstrijd Calle Larios
14 feb. 12.00 Kindercarnaval Calle Larios
14.30 Grand Boqueroná Calle Larios
18.00 Entierro (begrafenis) del Boquerón van Alameda Principal naar Playa de la Malageta,

Hoe zo, is er iets te doen??????Houdoe.........smileys with beer
Re: Carnaval in Spanje?
08 februari 2010 20:30
Hoi Pieter,

Is een katholiek land Spanje.... dus er word uitgebreid overal Carnaval gevierd!

Ben je rond deze tijd ergens in Spanje en waar?
Misschien hebben andere dan wel een dagen of weekplanning van die regio.
Ikzelf vier niet mee.. heb er niet zoveel mee.
Maar weet wel hier bij Aguilás grote optochten o.a.

Groetjes Chica
Re: Carnaval in Spanje?
12 februari 2010 22:07
Hoi ,chica , wat heeft katholiek zijn met carnaval te maken ?
Re: Carnaval in Spanje?
14 februari 2010 00:22
He Lucky,
wat heeft Carnaval met katholiek te maken? Alles, want van oudsher is het carnaval, tot chronisch denigrerend gelag van de "bovenmoerdijkers", een zuiver zuidelijk en dus (je kunt het ontkennen, maar dat is onzin!) een katholiek gebeuren. Boven de sloot proberen ze het ook al jaren, maar helaas, daar zit het nu eenmaal niet in de genen!
Amsterdam, met een carnavalsoptocht onder leiding van Prins André Hazes, was al een hopeloze en onbegrepen (door Amsterdam dan) poging. Jongens, het is niks voor jullie, probeer dan ook niet op dezelfde wijze leuk te zijn, want da gao nie. Luister naar het Brabantse Volkslied van Guus Meeuwis en kijk naar de optochten in de echte carnavalsplaatsen en das helaas alleen maar in het zuiden, met Limburg en Brabant als leiders. Triest voor de Randstad, die denken dat zij de navel van Nederland zijn en altijd erg schamper doen over het zuiden, maar leg je er bij neer! smileys with beer smileys with beer hot smiley
Re: Carnaval in Spanje?
15 februari 2010 07:27
Precies Rinconero, spinning smiley sticking its tongue out

Net zoals je voor het echte straatcarnaval in Spanje in Cádiz-stad moet zijn.

Dit weekend meer dan een half miljoen bezoekers van buiten de stad.

Voor glamour a la Rio die van Tenerife natuurlijk.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/02/2010 04:40 door Andrés -Andalucía loves you-. (bekijk wijzigingen)
Re: Carnaval in Spanje?
15 februari 2010 22:38
Andres, op z'n Limburgs: ALAAAAAAF!
Re: Carnaval in Spanje?
19 maart 2010 04:33
Voor nu te laat, maar zeker een tip voor volgend jaar: carnaval in Aguilas (murcia)
Re: Carnaval in Spanje?
25 maart 2010 05:26
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen