Originele vakantiebestemmingen Spanje?
Gepost door DirkO 
Originele vakantiebestemmingen Spanje?
15 september 2016 01:29
Hi Spanje-fans,

Voor school ben ik bezig met een klein onderzoekje. Hopelijk kunnen jullie me helpen?
1) Voor de 'Locals': wat zijn plekken in Spanje die ten onrechte onbekend zijn en die absoluut bezocht zouden moeten worden?
2) Voor de Nederlandse Spanje fans: voor welke bestemmingen in Spanje zou je het liefste aanbiedingen zien?

Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, Dirk



7 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/02/2017 18:09 door DirkO. (bekijk wijzigingen)
Re: Originele vakantiebestemmingen Spanje?
07 december 2016 19:00
Mocht iemand nog op zoek naar een Ervaringen website voor goede adressen in Spanje, ga naar Ervaringenreview.nl. Handig voor je vakantieplannen!
Re: Originele vakantiebestemmingen Spanje?
10 juli 2018 23:44
Reviews-International.com -->
NederlandReview.nl
Britainreview.co.uk

Internationale netwerk, lees de ervaring van andere!
Re: Originele vakantiebestemmingen Spanje?
12 juni 2019 23:01
Ik ben op stedentrip geweest naar Valencia! Vanaf daar kun je een boot huren en naar het natuurreservaat van Albufera gaan.

[www.clickandboat.com]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/06/2019 23:02 door linda933. (bekijk wijzigingen)
Re: Originele vakantiebestemmingen Spanje?
05 maart 2020 19:24
Hoi Dirk,

Het Noordwesten van Spanje is redelijk onbekend (behalve Santiago do Compestela), maar zeker super mooi, vooral Galiciƫ en in het bijzonder de Islas Cies. Het is er minder warm en het regent er soms, waardoor de natuur ook mooi groen is. Er zijn hier veel inhammen (Ria's) die beschutting geven tegen de Atlantische oceaan, voor een bijzondere zeilvakantie in Spanje: Zeilvakantie in Spanje

[www.offshore-yacht-charter.com]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/03/2020 19:27 door joukelemmers. (bekijk wijzigingen)
Re: Originele vakantiebestemmingen Spanje?
04 december 2020 04:49
thumbs up



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/12/2020 04:49 door Donalduc. (bekijk wijzigingen)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen