Werken in de regio Benidorm-Calpe
Gepost door Marianne 
Werken in de regio Benidorm-Calpe
02 juli 2014 01:08
Goedemiddag,
Wij zijn sinds 7 jaar residente(s) op Mallorca. Wij willen graag met ingang van november richting de costa blanca. Reden hiervoor is dat we de 'eiland mentaliteit' zat zijn, het opbouwen van de sociale contacten hier niet lukt (we zijn wel aardig hoor!!) en ik er de voorkeur aangeef iets meer dan 6 maanden te werken. Wij hebben helaas hier nauwelijks overwinteraars dus de meeste hotels zijn slechts 6 maanden geopend!!
De meeste hotels bevinden zich in Playa de Palma. Vol met dronken Duitsers/Nederlanders en ook dat gaat je na 7 jaar aardig de keel uit hangen. Ik wil normale gasten!!!!!!!!winking smiley
Daarnaast is de verbinding van Palma naar Amsterdam in de winter ronduit slecht. Ik wil wat vaker een
weekendje naar Nederland en dat moet altijd over Barcelona!

Het probleem is wij kennen de Costa Blanca niet. Met de boot is het echter voor ons naast de deur om daar in November 'ns rond te kijken.
Weet iemand waar je de beste kans maakt om als receptioniste aan de slag te gaan? (ik spreek vloeiend Spaans/Duits/Engels en Nederlands). Waar is het voor twee Nederlanders gezellig wonen en kun je makkelijk contacten maken? Tips voor een huur appartement voor 1 maand in November?

Alle tips van harte welkom zodat we in november beslagen ten ijs komen! Alvast dank!!
Re: Werken in de regio Benidorm-Calpe
03 juli 2014 18:59
Een huurappartement in november kan ik je aanbieden: www.casacampello.be
El Campello ligt tussen Alicante en Benidorm.
Re: Werken in de regio Benidorm-Calpe
04 juli 2014 01:30
Ik ga even kijken Eefke , dank je wel
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen