Voluntari@s (vrijwilligers) in Andalucía gezocht
Voluntari@s (vrijwilligers) in Andalucía gezocht
01 maart 2010 01:56
Vandaag is het de Dag van Andalucía en wordt er o.a. via de regionale televisie geld opgehaald voor de bouw van nieuwe scholen in Haiti.

En tevens aandacht gevraagd voor het vrijwilligerswerk in Andalucía.

Lijkt je dit wel wat en weet je niet precies waar en wat er in jouw buurt mogelijk is .....
....bel dan met 902 215050 en je wordt in je zoektocht geholpen.

Een betere manier om te helpen in waar je hart ligt, contacten op te doen en gratis Spaans te leren is er gewoonweg niet. thumbs up smileys with beer

5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/03/2010 02:05 door Andrés -Andalucía loves you-. (bekijk wijzigingen)
Re: Voluntari@s (vrijwilligers) in Andalucía gezocht
01 maart 2010 02:50
Ik vind het een beter idee om geld op te halen voor alle armoede in Spanje, Haiti krijgt momenteel al genoeg steun.

Goede doelen steunen is een goed streven, helaas wordt er vaak over andere vrijwel net zo erge landelijke problemen heengekeken. Dus Steun Spanje!

PS. ik denk dat vrijwilligers werk steeds lastiger gaat worden, er moet brood op de plank komen en uitkeringen zijn niet eindeloos. Er is dus ook niet zoiets als gratis Spaans leren als je daar werk voor verzet.

Ik heb ook een zoektocht de zoektocht naar werk en inkomen, en met mij 4.4 miljoen andere mensen in Spanje.
Re: Voluntari@s (vrijwilligers) in Andalucía gezocht
02 maart 2010 21:30
Al meer dan 6.000 nieuwe vrijwilligers hebben zich aangemeld. thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen